botafe.pl

Portal ogólnotematyczny

Praca

Główne rodzaje odzieży pracowniczej

Ubrania dla pracowników to szeroki temat, któremu powinni poświęcić uwagę przedstawiciele wielu branż. Koszulki z nadrukami to doskonałe narzędzie promocyjne przydatne wszędzie tam, gdzie w grę wchodzi kontakt z klientem. Ubrania robocze są jeszcze istotniejsze – w końcu to gwarancja bezpieczeństwa przy pracy, a bezpieczeństwo jest najważniejsze! Jakie rodzaje ubrań dla pracowników widujemy na co dzień i w co warto zaopatrzyć ekipę podwładnych?

Co to jest odzież robocza?

Obowiązek zapewnienia pracownikom odzieży dopasowanej do charakteru zajęć jest zapisana w Kodeksie Pracy. Niezbędne jest wyposażenie ekipy w taki sposób, by mogli ją wykonywać bez obaw o swoje bezpieczeństwo. 

Odzież robocza ma być przede wszystkim funkcjonalna – estetyka schodzi tutaj na dalszy plan. Oferta producentów ubrań roboczych jest szeroka, czym gwarantuje możliwość kompleksowego zadbania o pracowników. W parze z bezpieczeństwem musi iść również wygoda i wytrzymałość każdego elementu stroju.

Ubrania robocze wierzchnie to koszulki, bluzy, kamizelki i wszelkiego rodzaju uniformy dopasowane do charakteru branży (sprawdź je na https://sklep-logos.pl/odziez-robocza). W wielu zawodach – na przykład na budowie, przy pracach drogowych czy w oczyszczalniach ścieków – niezbędne jest wyposażenie podwładnych w odzież ochronną. Odzież ochronna to na przykład kaski, rękawice ognioodporne, obuwie ze stalowymi czubkami i specjalne, grube kombinezony z wytrzymałych materiałów, gwarantujące uniknięcie wielu urazów. Na ubraniach pracowniczych nie powinno się oszczędzać – są bardzo ważne i wiele przechodzą. By służyły wiernie i długo, należy stawiać na sprawdzonych, słynących z jakości producentów.

Odzież promocyjna

Jako odzież pracownicza klasyfikuje się także odzież promocyjna (poznaj jej ofertę na https://sklep-logos.pl/), czyli wszystkie elementy ubioru, które komunikują powiązanie danej osoby z konkretnym przedsiębiorstwem. Koszulki z nadrukami, bluza z logo firmy czy koszula na której znajduje się nazwa przedsiębiorstwa to elementy bardzo istotne elementy pod względem marketingowym. Spójny wizerunek marki, a więc i będących jej częścią pracowników, wywołuje u klientów wrażenie profesjonalizmu, wzbudza zaufanie i pozwala na dłużej zapamiętać firmę. 

Identyfikacja wizualna przedsiębiorstwa uwidaczniana na odzieży pracowniczej oswaja z marką wszystkich potencjalnych klientów – poszukując oferowanych przez nią usług z dużym prawdopodobieństwem przypomną sobie właśnie logo z którym w niedawnym czasie się zetknął. Kojarząc przedsiębiorstwo choćby ,,z widzenia”, potencjalny klient będzie bardziej chętny do obdarzenia jej zaufaniem i może w ogóle nie odczuć potrzeby poszukiwania analogicznej oferty u konkurencji.

Ubrania promocyjne warto rozdać znajomym i rodzinie, zachęcając do noszenia ich na co dzień, w nieformalnych okolicznościach. Wystarczy, że kolega odwiedzi lokalny supermarket w koszulce z logo firmy, a już rzuci się ono w oczy kilkudziesięciu osób, wśród ktorych znajdują się potencjalni klienci!

Odzież pracownicza – dodatki

Odzież robocza, promocyjne dodatki, koszulki z nadrukiem – ,,moda pracownicza” to temat dla niemal każdej branży. Odzież ochronna powinna, jak wspominaliśmy, cechować się wytrzymałością, jakością i wygodą – komfort pracy oraz jej bezpieczeństwo są absolutną koniecznością, o które każdy pracodawca ma obowiązek zadbać. Również gdy chodzi o ubrania promocyjne, powinny one cechować się najwyższą jakością materiałów i nadruków. Tylko postawienie na sprawdzonych producentów gwarantuje wytrzymałość i wysokie walory estetyczne! Zajrzyj więc na https://sklep-logos.pl/t-shirty-reklamowe

Odzież promocyjna to nie tylko bluzy polarowe z nadrukiem. By nieco urozmaicić stylizację pracownika – uczynić ją ciekawszą, a więc lepiej zapamiętywalną – warto postawić na dodatki. Kelnerki mające na szyjach identyczne apaszki na pewno zapadną w pamięć gościom restauracji. Takiego wyróżnienia na tle konkurencji nie sposób nie docenić. Na rynku gastronomicznym obecnie ciężko pokazać coś nowego, a dzięki takim apaszkom lokal będzie kojarzony nie tylko ze świetnymi, ale dość powszechnie dostępnymi doznaniami smakowymi.

Odzież promocyjna w formie drobnego dodatku może z powodzeniem zastąpić pełny pracowniczy uniform. Branża turystyczna? Warto wyposażyć górskich przewodników w plecak z logo firmy – żaden uczestnik wycieczki nie zapomni z kim poszedł na wyprawę życia. Czapka z nadrukiem – w zimie wełniana, w lecie z daszkiem – to również dobry pomysł na przykład dla pracownika rozdającego ulotki.